Kırmızı Halı

Şubat 28, 2011









Bu sene herkes benim zevkime göre mi giyinmiş ne, her sene iki üç kişiyi zor seçerdim :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Gerçekten de hepsi muhteşem:))

    YanıtlaSil
  2. 4. elbise tam benlik. kız lönkkedenek şarkı başladı korktum ayol. coştu kadın. :D

    YanıtlaSil
  3. Bu seneki kadar çok elbise hiç beğenmemiştim Çenebaz, güzeller gerçekten de.

    Aylinim balım onca renk var, biz yine gidip siyahı giyeriz di mi:)Gerçi onları ben giysem öyle durur mu o da başka bir post konusu olsun. Yok olmasın, gerek yok :D

    YanıtlaSil
  4. siyah beyazı seçiyorumm :)

    YanıtlaSil
  5. Valla üçte elbiseye mi yoksa hatuna mı hayran oldum tam olarak bilemedim Banu :)

    Bir siyahçı daha :)Alış verişe de ne zaman gitsem bir sürü renge bakıp elimde siyahı buluyorum yine Özii.

    YanıtlaSil
  6. :)) inanırım
    hapsedici özelliği var ya :)) yutmuş bizide desene :P

    YanıtlaSil