Kırmızı Halıdan Bildirdim:)

Şubat 26, 2008

Efendim pazar gecesi sabahlayınca dün ne yaptığımı nasıl yaptığımı hatırlamıyorum doğrusu. Ruh gibi dolaştım bütün gün. Hayır ne gerek var gece gece kendini perişan edeceğine ertesine akşam seyret paşa paşa değil mi? Yok olmaz.


Kırmızı halıda ben en çok bu kıyafeti beğendim. Kendime de yaptırmayı düşünüyorum :)



Johnny benim çantamı takmamıştı, ona çok kırıldım. (Şu Vanessa hiç mi şişmanlayıp çirkinleşmez ne gıcık kadın. Hem onun elbisesini de beğendiğimi söylemiycem işte:)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Gıcık oluyorum şu kadına. Adamın yanına da yakışsa bari.
    Nasıl gururlanıyo baksana şunun ifadesine.
    Allahın Fransız denyosuuuu.

    Bu elbiseden beraber yaptıralım Henden. Ben başka bi renginden yaptırayım. Seneye biz de gidelim şu kırmızı paspasın üzerine. Gitmişken bu Vanessa'nın saçını başını yollalım. Ayy sinirlendim gene elin holivud starları yüzünden.

    the winner is ayliiiinn

    YanıtlaSil
  2. Hakkaten ben de beğenmedim :P

    YanıtlaSil