Gezinti

Şubat 27, 2007


-Ben de bilmiyorum ki ne işim var burada...


-Senin şöyle sıkı bir tosa ihtiyacın var kendine gelmen için.


-Siyah üzerine beyaz çizgi mi beyaz üzerine siyah çizgi mi? Delinin zoruna bak, ne farkı var?


-Püf, sabahtan beri izliyoruz, hiç bir şey yapmadan duruyor, tembel şey..



-Çiçekli bahçemizin yollarında koşarken...
Sonra nasıl koyun oluyoruz hayret!


-Görmemiş gibi yapayım ben en iyisi, şöyle cool bir duruş..


-Niye sinirli gözüküyormuşum!Bu tellerin ardında gel de sen dur ... Tı tı tı...


-Sonra ona dedim ki... Sen beni dinliyor musun?
-Uff, dır dır dır...


Bir sevgi filmi...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Darıca'ya mı gittin sen? Nereden buldun da çektin bunları? KIZ YOKSA ENİŞTE BEY SENİ SAFARİYE Mİ ÇIKARDI?
    Bir daha ki buluşmamızda bana anlatamak için macera peşinde koşuyosun değil mi?
    Aman be iyi. Baarma bana. Zaten blogumu temizleyeceğim diye her yanlarım ağrıdı. Senin kadını yolla bana. Daha linkler ayarlanacak.

    YanıtlaSil
  2. bursaya mı ?? yahu ben yeni geldim bursadann geçen hafta :(( benim haberim yok böyle bir parktan bak :( neyse öğrenmiş olduk efenim :))) çok cahıl kaldık bre :)) öptm :)) iyi akşamlar :))

    YanıtlaSil
  3. Cok guzeller. Çekimler de oyle. Ankara'ya da bekleriz, AOÇ'nin müthiş bir bahcesi var. Gerçi kısları bakımsız oluyor ve insanın içi acıyor.

    Bugün kek mek yok neyseki :))

    YanıtlaSil
  4. panın labirentini izledim
    aldım dvdyi
    bi güzel evde odama kuruldum
    şööle bi havaya girmek için odayı karartma geceleri kıvamına getirip
    patlamış mısır patlatıp
    izlemye koyuldum
    lakin pek sarmadı
    izledim sonuna kadar
    ama beklediim gibi çıkmadı
    hala islemediysen izleme demicem
    ama çok şey bekleme derim
    hea bu arada baya oldu uuramayalı
    :)
    hayırlı geceler

    YanıtlaSil
  5. Zehra'cım bir yerlere gitmeden önce sorsana bana önce nerede ot, hayvanat, böcek falan var diye :D

    Eserel, oraya gittik diyor Can ama ben hatırlamıyorum doğrusu. Kıştı, demek onun için aklımda kalmamış. Ya da o zamanlar Can'a bakmaktan çevreme pek bakmıyordum herhal:)(Yok Canım tabii ki hâlâ sana bakıyorum ben)

    Joe, seni görmek ne güzel. Yok ben de filmden fazla birşey beklemiyorum. Biraz günlük hayattan uzaklaştırsın yeter.

    YanıtlaSil