Sevgiyle

Ağustos 09, 2005

Rüzgarın sesini Seviyorum, kayalıklara çarpan dalgaların beni ıslatmasını seviyorum, yüzüme düşen kar tanelerini seviyorum, dalından meyva kopartmayı sEviyorum, su birikintilerine basmayı seviyorum, annemi seviyorum, daNs etmeyi seviyorum, kahkahayla gülmeyi seviyorum, babamı seviyorum, yeni yerler görmeyi sevİyorum, harfleri büyük basılmış rahat okunan kitapları seviyorum, sinemaya gittiğimde gelecek programları izlemeyi seviyorum, kardeşimi seviyorum, yolculuk yapmayı seviyorum, boğazı vapurla geçmeyi seviyorum, konsere gitmeyi Seviyorum, ilk gözağrımı seviyorum, yürümeyi seviyorum, salatayı seviyorum, yağmur sonrası toprak kokusunu seviyorum, küçük afacanımı sEviyorum, ilkbaharın tomurcuklarını seviyorum, yaz gecelerini seviyorum, sonbaharın rengarenk ağaçlarını seviyorum, kışın sıcak sohbetlerini seviyorum, haşlanmış mısırı seviyorum, kola içerken burnumu gıdıklayan kabarcıkları seviyorum, seVdiklerimi kucaklamayı seviyorum, aydedeyİ seviyorum, bahçemde öten kuşu seviyorum, arkadaşlarımı seviyorum, motosiklete binmeYi seviyorum, yazı yazmayı seviyorum, fotoğraf çekmeyi seviyorum, maviyi, kırmızıyı, sarıyı, beyazı, siyahı ve Onlardan gelen tüm diğer renkleri seviyorum, sevdiklerime özel günleR dışında hediye almayı seviyorUm, sabahın ilk saatlerini seviyorum, derin nefes almayı seviyorum, gözünün içi gülen insanları seviyoruM...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Lafı mı olur, buyrun efendim .(gerçi bana soran yok ama :))

    YanıtlaSil
  2. Böyle çocukça, sevgiyi yalnızca dile getiren yapımları pek sevmezdim ama bakıyorum emek var, gerçekten içinde sevgi var. İnsana duyumsatıyor.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Tuluat, bu benim oynadığım bir oyun, küçük bir gülümseyiş hediye etmek için kendime ve çevreme.

    YanıtlaSil
  4. ...renkler sevgiyi içeriğe uygun anlatmış...güzel çok...

    YanıtlaSil